dilluns, 16 de juny del 2014

Que poquet queda d'aquest curs... Sembla que va ser ahir quan entràveu per la porta de P3 i ara ja us deixo fets tot unes granotes!!! Seguiu treballant molt, llegiu, passeu-ho molt bé i sobretot disfruteu de l'estiu. Moltes gràcies per tots els moments viscuts i compartir, i a vosaltres papis també! Em guardo molt bons records de tots i cada un de vosaltres, grans i petits!! Ens veiem a la tornada de vacances!! Un petó ben gran!

Final de Curs 2014 from meritxellsanjuan on Vimeo.

12 comentaris:

  1. Meritxell! Quin video mes bonic!!! M' agradat moltisim!!! Molt es Gracies!!!

    ResponElimina
  2. Que bonic!! Nomes puc dir GRACIES! !!!!
    Lorena (mama ivet)

    ResponElimina
  3. Es muy chulo , un bonito recuerdo de sus primeros años. Muchas gracias MERITXELL( papas de Judit Sanchez)

    ResponElimina
  4. Quin record tan bonic d'aquests dos anys!! Moltissimes gràcies!
    Ana, Sergio i Joel.

    ResponElimina
  5. Es muy bueno, gracias y gracias sobre todo por haber estado ahí en los peores momentos de mi vida y haber cuidado con tanto cariño de el.
    Un abrazo.

    ResponElimina
  6. Gràcies a tots vosaltres pels vostres comentaris i per deixar-me disfrutar de tots aquests moments amb el vostres petits. Així és fàcil disfrutar del que es fa!!!!

    ResponElimina
  7. Gran treball Meritxell, ens has deixat bocabadats.
    et trobarem a faltar com mestre nostre.
    Moltes gràcies i petons!!!
    Ivet, Lorena i Jose

    ResponElimina
  8. Ohhhhh, que bonic! Gràcies a tots vosaltres per aquests 2 anys!!

    ResponElimina
  9. Que depresa que han passat aquests 2 anys!! Felicitats per la teva feina i mil gracies per tot.
    Papas de berta. Muuuaa!!

    ResponElimina
  10. Ohhhh!!!! Qué chuli ha sido ver la evolución de los peques.....Increíble el video ...precioso...Gracias por todo Meritxell.
    Belén mama de Iván V.N

    ResponElimina
  11. Meritxell, et dono les gràcies per l'educació i estima que no només has donat durant aquests dos anys a la meva filla Zoe sinó que també hem rebut nosaltres els pares. T'agraeixo i faig el reconeixement del teu esforç com a professional i desitjo poder gaudir de nou de la teva col·laboració en l'educació de la meva petita Vega.

    MOLTES GRÀCIES!!

    ResponElimina
  12. No puc deixar de donar-vos les gràcies per totes les paraules que em dediqueu...!! Sens dubte estic contenta de tenir la feina que tinc, ja que em permet disfrutar al màxim del que faig. Em sento afortunada i m'alegro poder repetir amb alguns de vosaltres com a mestra dels vostres fills!!!
    Sens dubte, us trobaré a faltar... a vosaltres i sobretot als vostres petits! Però sempre podeu venir a fer-me una visita.... jijiji!!!

    Un petó molt i molt gran i disfruteu de les vacances i dels meus ratolins

    ResponElimina