dimecres, 7 de novembre del 2012

Les emocions

Avui a la classe he estat parlant de les emocions i de les coses que ens agraden i ens fan feliç. Han sortit coses molt boniques i gracioses. I les vull compartir amb vosaltres:
AINARA: "M'agrada que la meva cosina Carla em faci abraçades"
PAU: "Que neixi el Ferran!!"
GUILLEM: "Anar a buscar cargols"
LORENA: "M'agrada que els papes em facin petons"
ZOE: "Que neixi la Vega!"
JOAN: "Que la Laura em vingui a veure a l'escola"
JUDIT S.: "Anar a buscar castanyes"
IZAN: " M'agrada que el papa em faci petons"
IVÁN F.: ........ (No ens ha dit res, però somreia molt i feia cara de trapella...!)
MARIA S.: "Que la mama em faci petons"
LLÍVIA: "Que la meva germana Júlia jugui amb mi"
ALAN: "Que la mami em faci petons"
MARIA E.: "M'agrada saltar a les colxonetes"
JOEL: "M'agrada anar al hoquei!"
ANDREA: " M'agraden els petons de la mama..."
DAVID: "Que la mama em faci petons"
BERTA: "M'agrada agafar cargols"
TONI: "M'agradaria tenir una moto de saltar!"
MARIA M.: "M'agrada que la Núria em faci petons"
JUDITH G.: " M'agrada anar a la piscina i menjar xuxes!"
IVET: " Anar a jugar a les colxonetes"
MONICA: " Jugar amb les princeses"
LUNA: "M'agrada que la mami em doni petons!"
PAULA: "Que el meu germà Iván em doni petons"
BRIAN: .... (No ens ha volgut dir res)

( L'Hugo i l'Iván V. avui no hi eren...., un altre dia ja ens ho explicaran!)

Aquestes tortuguetes..... són FANTÀSTIQUES!!!!

2 comentaris: